Dolfijnen slapen maar half !!??!!

Dolfijnen slapen altijd maar half. Zo slaapt slechts één hersenhelft en is maar één oog gesloten.

 

17 reacties op “Dolfijnen slapen maar half !!??!!

  1. mirte schreef:

    dolfijnen slapen niet. ze nemen korte rustpauzes waarbij ze telkens van hersenhelft wisselen er is altijd een hersenhelft dat niet rust want ze moeten regelmatig naar boven om adem te halen en terwijl ze rusten dobberen ze rond op het water of ze zwemmen rustig rond maar niet met een oog dicht nee ze hebben bijde ogen half gesloten

  2. carmen schreef:

    dolfijn zijn mij alleliefste dier de dolfijn wind ik goed zwemmen xxx

  3. madre schreef:

    ze zijn lief

  4. irockyourworld. schreef:

    best wel raar eigenlijk =p

  5. rare schreef:

    DOLFIJNTJES LOVE JULLIEEEE

  6. marina schreef:

    ik hou van dolfijnen

  7. jennifer schreef:

    Spreekbeurt

  8. ikke schreef:

    I LOVE DOLFIJNEN

  9. dolfini schreef:

    ik vindt het plaatje van die dolfijn bovenaan de website heel mooi

  10. Mandy schreef:

    Jaa dat klopt toen ik ben gaan zwemmen met de dolfijnen zeiden ze ook zoiets

    Owjaa dolfijnen zijn echt supper lieve en geweldige dieren
    Ik hou van ze !

  11. romy schreef:

    dolfijnen(L) hou van ze ik heb er mee gezwommen:D

  12. Silvie schreef:

    Ik vind het leuk om dolfijnen te tekenen.

  13. lili schreef:

    Dolfijnen zijn superdieren!
    Ik heb een nicht die werkt bij de dolfinarium en ik mag daar gratis heen!
    En ik heb wel eens vaker de dolfijnen mogen trainen!
    Zoooooooowwwwww cool!

  14. Lisa schreef:

    Dolfijnen Iloveyou Ik doe mijn spreek beurt erover

  15. kant schreef:

    je hebt helemaal gelijk want de ene hersenhelft slaapt en de andere blijft wakker zo kan de dolfijn altijd door blijven zwemmen!;)

Geef een reactie

