Alternatief voor Bierdopje

Bierdopje was de beste site voor het verkrijgen van Nederlandse ondertitels voor TV series. Nu deze niet meer beschikbaar is zullen veel mensen op zoek gaan naar een bierdopje alternatief.

Hieronder is er een lijstje met websites die ook Nederlandse ondertitels aanbieden voor TV series. Weet je er nog een? Plaatst hem dan in een reactie op dit bericht.

21 reacties op “Alternatief voor Bierdopje

  1. Glenn zegt:

    Het erge is dat spijtig genoeg geen enkel van deze sites het comfort en genot van bierdopje kan vervangen :-(

  2. whittret zegt:

    Alternatief voor de androidgebruikers: mighty subs
    Deze app plaatst automatisch de juiste ondertiteling onder je serie en dit in je zelf gekozen taal op voorwaarde dat het bestaat uiteraard.
    Zorg er echter wel voor dat je MP4 of mkv of wat dan ook als volgt benoemd wordt: s01e01 anders zal dit niet lukken en krijg je een foutmelding.
    Voor de mensen die met NAS werken is er de betalende Premium versie voor een bedrag van 99 eurocent.
    Ik vind het goed werken. Dit zal waarschijnlijk ook bestaan voor de iPad, iPhone maar daar ben ik echter niet in thuis.
    Andere goede apps ivm ondertiteling zijn hier ook welkom.

  3. danielle zegt:

    Ik wilde op mijn xbmc kastje andere ondertiteling voor tv shows toevoegen maar geen van deze staat in de lijst?
    Hoe doe ik dat of kan dat niet?
    Ik heb een minix
    Alvast bedankt
    Gr danielle

    • whittret zegt:

      Je kastje zit aangesloten op het netwerk. Ga in de app naar instellingen – bij root directory type klik je op samba. Hiervoor heb je echter wel de pro versie nodig. Geef dan het IP adres op van je kastje en je vind gegarandeerd je TV series terug. Veel succes, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.

  4. Claude zegt:

    http://subtitlesapp.com/ werkt erg goed. Het is voor Mac & PC. Je sleept een filmbestand of seriebestand naar het schermpje en automatisch haalt het programma de Nederlandse of Engelse ondertiteling van opensubtitles.

    Als de ondertiteling nog niet op opensubtitles staat, dan kun je het downloaden op http://www.addic7ed.com . Maar dat geldt alleen voor de Nederlandse versie.

    Waar Suurtje met haar/zijn vrienden heen gaat weet ik nog niet, maar ze zullen vast nog wel een keer ergens opkomen.

    Dank je wel Bierdopje, je was een fantastische site!

    • black bolt zegt:

      Vind ik niet goed werken die app,nog geen een juist sub verkregen ermee op mac,misschien ben ik te snel met mijn series te halen

      • whittret zegt:

        Vreemd, de Android versie doet het echt prima. Voorlopig niet meer gezocht naar andere alternatieven omdat deze goed werkt

      • whittret zegt:

        Engelstalige vind je dezelfde dag al. Hij plukt ze van de gekende databases. Nederlandstalige kunnen enkele dagen later gevonden worden met wat geluk. Nog steeds heel tevreden van de app. Wel opletten voor je benaming. S01e01 gebruiken

  5. Lexzie zegt:

    http://subtitlesnl.com/
    Op http://www.ondertitels.nu/ kan je tegelijk zoeken in nlondertitels.com, Ondertitel.com en subtitlesnl.com

  6. kiekeboe zegt:

    subtitlesbank.com/nl/tv-shows

  7. djpatrix zegt:

    Is er al een alternatief aan XBMC subtitles toe te voegen?

    Bierdopje word erg gemist.

  8. asdad zegt:

    Wat is er met de bierdopje database/bestanden gebeurd, zijn die ergens terug te vinden? (op usenet?)

  9. Marco benter zegt:

    Bedankt voor het lijstje. Zie http://www.nzbusenet.com/addic7ed-xbmc-toevoegen/ als je wilt weten hoe je de subtitle plugin voor addic7ed.com in XBMC wilt actieveren.

  10. Reinate zegt:

    Kan iemand mij helpen om de alternatief voor bierdopje in XBMC te krijgen? Ik was erg attent met bierdopje maar nu moet ik wat anders vinden helaas lukt het mij nog niet om addic7ed toe te voegen!

Geef een reactie

